Voordelen NOAB-keurmerk voor MKB'er en ZZP'er

Wie het NOAB-keurmerk mag dragen, komt van goeden huize. Je kunt namelijk pas NOAB-gecertificeerd worden als je als administratie- of belastingadvieskantoor aan een zwaar pakket van eisen voldoet. En die worden getoetst door een onafhankelijke partij. Hierdoor wordt het NOAB-keurmerk erkend door banken, Belastingdienst en de overheid. Alle kantoren die zijn aangesloten bij NOAB spreken de taal van MKB’ers en ZZP’ers: ze begrijpen je.

Garanties en zekerheden van het NOAB-keurmerk

NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. NOAB-kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst. Een kantoor met het NOAB-keurmerk verzekert je van kwaliteit, vakmanschap én actuele kennis van zaken. Daarnaast staan ze je met raad en daad bij als sparringpartner. Uiteraard zorgt een NOAB-kantoor voor een solide administratie van je bedrijf en je fiscale zaken. Of het nu gaat om advies bij je belastingaangifte, de controle van de jaarrekening, of het uitbesteden van de volledige boekhouding. Voor alle klanten van NOAB-kantoren is er een onafhankelijk aanspreekpunt bij onenigheid. Bovendien beschikt ieder lid over een beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Dit zijn zekerheden die alleen een NOAB-gecertificeerd kantoor je kan leveren.

De zekerheden van een NOAB-kantoor

  • Kwaliteit van dienstverlening en advies
  • Up-to-date kennis van zaken
  • Laagdrempelig en oplossingsgericht
  • Garantie en zekerheid
  • Klaar voor de toekomst
Meer over NOAB

Welke NOAB-gecertificeerde kantoren bevinden zich in jouw woonplaats?

Vind een NOAB-kantoor bij jou in de buurt.